Halloj

FAN VAD JAG HATAR DETTA VÄDER !!

Nu så har jag varit ute o skottat, tittade ut nydligen o det har nästan kommit tillbaka allt jag har skottat :( Det bara snöar o snöar,ska gå ut på baksidan våran o mäta hur mycket snö det är så ska ni få veta ! Men det är ju skit mycket snö i hela Sverige ...Men tänk när allt smälter bort vad kommer att hända då ????? Översvämning ??
Vi får se men jag hoppas att snön försvinner snart för nu är jag trött på den !
Det värsta idag är att det är storm också o min kära sambo ska åka till Stockholm på Rammsteine, o inget kan hålla han hemma då o det förstår jag...Men man ska helst inte åka ut idag !


Veckan har varit lugn, har ju kommit snö då också..
Mira går allt med nu med vagn eller allt hon hittar.
Ska ringa till Bvc på Måndag för hon har lite problem med höger ben,ska kolla upp det så det inte är höften.
Men fort går det o hon tycker det är skit roligt !

Igår så var hela familjen iväg till Örebro för att Melker skulle lämna lite blod. Han är med i en vaccination studie,han har varit med i den sen han var 6 månader. Han var skit duktig vi hade fått hem bedövningssalva på posten så han kände inget. Så det var skönt !!
Sen åkte vi iväg för att fira Kenneth,han fyller idag men Mattias ska ju bort så då firade vi han igår istället.
Christine o Niklas kom också o deras Eveline...Så söt...Väldigt lik Mira med hennes runda kinder. Jag blev helt till mig o hela fyra månader har hon blivit. Ja ja Mattias blev lite orolig att jag skulle bli sugen på en till o om jag ska säga sanningen så gjorde jag det ett litet tag men sen gick det över :). Måste ju orka mina två troll först innan man skaffar en till :). Men hon var SUPER söt i alla fall ! O det var jätte roligt att träffa dom sist jag träffade dom var på Miras dop för Christine sjöng då.
O herregud smal hade hon också blivit eller smalare ........Så jag blev lite sur på mig själv ! Vill ju också gå ner i vikt men jag ska försöka ta tag i det nu. Ut o gå med Mira får jag vänta lite med,alltså längre sträcker för hon tar av sig vantarna o ska ha händerna utanför vagnen o det är ju inte så bra när det är kallt. Får väll börja träna hemma,ja nått hittar jag nog på :)
Vissa säger men du har ju fått barn så det kommer försvinna sen...jo man kan skylla på det de första 4 månaderna men inte sen...Mira är 11 månader så det är mitt eget fel att jag har blivit tjock !
Ja nog tal o vikt o så,men det är mitt största ämne förtillfälligt....;)


Har tyvärr inga bilder men jag ska gå ut sen o ta så ska ni få se hur det ser ut med ett insnöat hus :)

Ha nu en trevlig helg alla !

XO XO

Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Varsego =D Jag älskar oxå de! Tyvär inte J, =( eller JO det för han i måttliga mängder, inte när det blir vareviga gång =P

2010-02-24 @ 09:58:46
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0