MIRA 11 Månader

I dag blir min tös 11 Månader !! Gud så tiden går fort.
Är så trött idag har inte fått sovit bra nu några nätter , lilla Mira bira har bökat som fan :(. Hon vet inte själv hur hon vill ha det, är inte att fan att ha barnen i sängen men nu har hon fått ligga lite men det hjälper inte. Sen kan inte jag slappna av när hon ligger brevid  för vaknar hon så kan hon ju ramla ur sängen för snabb är hon :). men men det är väll bara en period nu men vill bara klaga lite :).
Nu på dagen har hon skrikit en timme i sträck o jag vet inte varför........Tänder ? det har vi sagt ett halv år nu o de har inte kommit...........ont ? Inte vet jag !.......Övertrött ? japp det tror jag på för hon brukar sova när Melker är på dagis men inte idag då skulle hon minsann leka,så då fick hon vara vaken men sen blev det väll för jobbigt ! Men jag fick ha en skrikande unge tills jag hämtade Melker på dagis o hem sen fick tösen sova..Så nu sover hon gott i sin säng !
ja ja livet är hårt som 2 barns mamma !
Har gömt att skriva om Melkers dagis......Han får fortsätta att gå tre timmar om dagen....Själv som sagt tycker jag det är skit men nu har jag försökt allt o jag kan tyvärr inte göra något mer....Så hör nu med häpnad alla.....Jag ska inte klaga mera på det ! Vill inte att Melker ska komma i kläm sen har jag bråkat så mycket med dagis,rektorer mm så jag orkar inte helt enkelt. Börjar ju jobba snart så då får han gå full tid !

Ursh börja jobba :(. Men det kommer säkert gå bra när man väll kommer dit, har ju fått bytt arbetsplats men har fått veta att en gammal arbetskamrat jobbar där. Så det känns skönt att känna någon i alla fall !

Har ju lovat lite bilder så här kommer några :
Min ballerina  Så här såg det ut när vi var ute o gick...Mira hade slängt nappen någon stans o var jätte trött. Så en choklad kaka o alvedon blev susen :) Hittade Melker så här när han skulle gå in o leka :)
Har man en linslus som dotter så får man knappt vara med !
Glass är gott ;)




Glass till sitt barn ????? Ja vi ger henne lite o hon Älskar det :). Läste en annan blogg att hon gavs sin dotter lite glass o hon fick jätte hemska svar från såna som tyckte man var en dålig mor osv.. Men va fan man bestämmer väll över sina egna barn ! Visst kan jag rynka på näsan om vissa saker folk gör mot sina barn som jag aldrig skulle göra men i slut ändan bestämmer man själv . Så alla föräldrar tycker du att du gör rätt med ditt barn så gör det o skit i vad andra säger ! Det värsta eller kanske inte det värsta är när man får tips o råd från såna som inte har egna barn....Lyssnar faktiskt inte på såna tänker bara i mitt huvud att vänta tills du själv får barn ;). det roligaste är nog när jag fick tips från en jag knappt känner men hon tyckte att hon visste mycket om barn bara för hennes kille hade en...Hallå folk kan vara roliga !

kanske ska säga också att vi har inte gift oss Ännu.....men snart så :) !

I morgon är det fotboll som gäller,Melker ska spela match o det ska bli så roligt !
Skriver ett inlägg imorgon om hur det gick !
Ska visa mitt o Mattias hjärta som vi fick från Melker....Så fint så !

Ha nu en trevlig Fredags kväll alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0