oj

Ja nu har det gått ett tag sen jag skrev...men jag har haft fullt upp !
Ser i min blogg att jag inte har skrivit sen förra helgen :( Sorry alla läsare men jag ska försöka komma på vad jag har gjort !
Tänker så det knakar :)
Ja ...........Vi har fått stolarna till bordet i allrummet,det var på tiden vill säga har väntat 9 veckor på de. Men de är skit snygga så jag är nöjd !
Min kära o efterlängtade vän kom hem i veckan från Thailand Så hon var här i torsdags på lunch o fika. Jätte roligt att träffa henne igen. Hon hade köpt jätte fina kläder till barnen o en skit snygg handväska till mig o ett armband :) Så jag är super nöjd. O det var jätte trevligt att träffa henne igen !
Höll på att glömma.......lämnade bort Mira för första gången till någon annan än mig o Mattias. Möte på dagis för ett inskolningsamtal till förskolan så mattias mor kom o satt. O det hade gått jätte bra så det kändes skönt sen var det bara 1 timme :). sen kanske många undrar varför jag inte har lämnat henne till någon annan tidigare.....jag har aldrig haft behov att göra det. mattias o jag tar vara på tiden vi har med varandra när barnen sover. så för det behöver vi inte lämna bort de. Nu valde jag o mattias att vi ska börja med att lämna bort henne någon timme o så, så hon lär sig att vara ifrån oss för hon ska börja på dagis två dagar efter hennes 1 års dag. Så nu gör vi det för hennes skull. Inskolningssamtalet gick jätte bra o det verkar vara en toppen fröken han kommer att få ! Min lilla kille börjar bli stor :(.
Dagen då farmor satt barnvakt så var det snöstorm, så då fick hon sova över hos oss för hon har en bit att åka.
Dagen efter så lämnade jag Melker på dagis,o då kom precis plogbilen o plogade upp världens vall bakom Farmors bil....så då var det bara o börja skotta o ja säger FY FAN vad jobbigt det var. Ska kanske börja tänka på att börja träna :).
Helgen :
I fredags så var vi runt o handlade lite o i Lördags så kom Tomas,Marica o Elma över o fikade. O senare på kvällen kom Crille över.
Söndagen så var melker på sin första fotbolls träning,o det hade gått jätte bra. Så nu ska han gå varje Söndag. Han kommer ha sin första match den 13 Februari så det ska bli skit roligt att se hur det kommer att gå ! Sen kom Crille över på mat o fika.
ja våran stationära dator pajade i Lördags , så vi fick smått panik så i går (Söndag ) så åkte vi o köpte en bärbar :) Är skit snygg o den verkar vara jätte bra.
Tittade på Sheriock Holmes igår o den var riktigt bra. Så titta på den om ni inte redan har sätt den !
Så har glömt massor men jag tror nog jag har fått med allt :)
Här kommer lite bilder :
Lite förkyld :) Ester vill också lägga pussel !
Hela dagarna så är Ester världens roligaste leksak :) 
Grädde är gott ! Syns i alla fall på vågen att jag tycker om det ;) Glass också !
Mira o sin kompis Elma. De är nästan lika långa fast Mira är mer än 6 månader äldre :) Vet inte om det är Mira som är kort eller om det är Elma som är lång :) 

Så nu mina vänner ha nu en bra Måndag. Jag har Melker hemma så vi ska sätta oss o måla lite teckningar.


Fan höll ju på att glömma....jag o min Älskling har bestämt oss för att gifta oss snart :)
Det är så här mina vänner vi har bestämt oss att gifta oss i Las Vegas om några år. jag har alltid velat det o Mattias också. O då måste man ju gifta sig i sverige också för att få det giltigt så det ska vi göra snart..Vem vet nästa gång jag bloggar så kanske jag är en gift kvinna :).
Sen är det för en annan sak också som jag inte kommer att skriva ut !
Så nu är nog allt med !

XO XO

Kommentarer
Postat av: Helén

Hihihi - grattis gumman till erat val av giftemål! Är superglad för eran skull! <3

2010-02-01 @ 13:56:11
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0