2 Advent

2 Advent = Mys !
På morgonen efter frukost så satt vi igång o gjorde pepparkakor.
Mira hade inte så mycket tålamod så de mesta gick in i munnen,Melker kämpade o gjorde två plåtar sedan började han också äta så då gav vi upp :)
Men nu har vi pepparkakor i alla fall !
Anders o Karin kom över på lite fika så de fick smaka barnens bakverk för igår gjorde vi Lussekatter o Saffransbullar med Mandelmassa i.
Så lite kakor kunde vi bjuda på !
O så fick jag Luktljus av de i present.
Man kan inte få för mycket av det i denna årstid,älskar o ha tända ljus över allt blir så mysigt i vintermörkret .
Det är tur att de tycker om att baka !
Skulle vilja skriva en sak....
Men jag vet att den personen läser min blogg,fast hon säger att hon inte gör det !
Förstår inte människor varför man ljuger om en sån sak.
Jag tycker det är intressant att läsa olika bloggar o jag skulle ju inte ljuga om det om personen ifrågan frågar mig.
För man kan ju kolla upp vilka som läser !
Ja ja du vet vem du är i alla fall flicka lilla !
Om jag visste att hon inte läste så skulle jag nog skriva mycket illa om henne så jag struntar helt enkelt i det :)



Nu måste jag ta ut Maten i ugnen sedan ut o leta reda på Melker !

Ha en fortsatt trevlig Söndag alla !

XO XO

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

ojoj jag läser iaf men det visst du redan så det är inte jag .Hmm vem kan det vara då .Jätte nyfiken :-)

2010-12-06 @ 13:50:47
Postat av: Miss Piggy

Vad rolig du är....

Du vet nog vem det är :)

Kan säga att personen i frågan har blivit lite tjocker ;)

Kom du på nu ???

HA HAAAA

2010-12-06 @ 19:30:24
URL: http://melkermiras.blogg.se/
Postat av: Helén

Ja, jag döljer ju inte att jag läser din blogg så mig kan det ju inte vara iaf ;) Men sen när jag ser din kommentar till din syrra så blir jag smått orolig - men du skriver har blivit LITE tjocker - så pustade jag ut för jag har blivit JÄTTEtjocker! Hahaha



Vad gulliga barnen är på bilderna när ni bakar - o Mira - vad stor hon har blivit o Melker är ju stora grabben! Vad tiden går fort gumman!



När det gäller att skriva ut vad man tycker så gört om du vill gumman, man måste få säga sin mening, utan att hänga ut personen i fråga - men man kan ta det rent generellt?! ;)

Huvudsaken är att du får ur det till ngn så du inte går med det inom dig själv!



Ha en fin vecka darling - blir lika glad varje gång jag upptäcker ett nytt inlägg från dig!



Puss o kram o hälsa så gott!

2010-12-07 @ 08:20:51
URL: http://4childrensmom.wordpress.com
Postat av: Mossfolk

Men gud så söt hon är med förklädet!

Och de där lussebullarna med mandelmassa i, de var alldeles farligt goda! Finns en viss risk att de inte skulle överleva en vecka här hemma :)

2010-12-07 @ 17:47:10
URL: http://mossfolk.blogspot.com
Postat av: Miss Piggy

Helèn - Ha haa ne du är ju Gigantisk ;)

O Nej det är inte du !

Skrev om en sak här i bloggen för ett år sen o det har jag fått skit för nu....

Kommer från andra inte från själva personen ifrågan,hon är för feg o tala om det själv ! Men skvallra är de mesta bra på. O om jag skriver om det här så blir många sårade för det är ett känsligt ämne för en person jag känner ! Det är därför jag inte skriver ut det !

O det skulle inte vara snälla rader om personen..

Men men du vet nog hur det är du har ju själv blogg ! Skulle vilja skriva om allt men många kompisar misstolkar ibland de mesta o tittar snet eller pratat till andra om saker o så...Ja ja det finns såna människor :)

O om de inte tycker om det jag skriver så fattar jag inte varför de läser..Men den frågan får man väll aldrig svar på !



Ja barnen växer så det knakar. Går lite fort ibland..Saknar ibland bebis tiden O snart är du där :)

Puss på dig gumman !



Karin : De klarar sig nog mer än en vecka :) ! Om du vill så kan du få Receptet !

2010-12-08 @ 17:54:20
URL: http://melkermiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0