Lite Bilder...

God jul o God Fortsättning till er alla !


Har varit lite dåligt bloggande från min sida,men har varit mycket !
I År är de första året jag inte har Pysslat med barnen o det har ej blivit något Julgodis.
Har varit Sjuk o sedan jobbat mycket.
Men Jul blev det i alla Fall :)


Lördagen den 11 December kl o8,00 var det Lucia Firande på Miras Dagis.
Farmor ville inte missa Miras första Lucia tåg så hon kom o tittade o sedan hem till oss efter på lite Fika o mat.
Här kommer lite bilder från denna dag:

Inte Lätt att ta ett Julkort på barnen tillsammans :)

Tittut med Farmor är roligt

Mira var riktigt duktig på Lucia framträdandet, var med framme med barnen hela tiden o sjöng o gjorde alla rörelser!
Vinka o ropade Pappa några gånger gjorde hon också. Koll måste hon ha :)

Den 23 December på morgonen så åkte vi för att äta lite Julfrukost hos Farmor & Berndth.
Mattias systers barn kom också o de var riktigt roligt att träffa dom också !



Efter en trevlig Frukost o lite fika så åkte vi hem för att förbreda inför kvällen.
Våran årliga Bingolotto kväll med Julmat.
Nykomlingarna i år var Tomas,Marica o Elma o det var jätte trevligt att de kunde komma.
Nästa år hoppas jag på att Sofies kille o Anders sambo kommer med också !
Mira fick Händiga manny verktyg-Hon älskar de ! Melker fick en skit cool Lego haj o en jätte fin tröja.

Barnen hade köpt en Julklapp till Bernhard :

Tomas kollar så Melker gör rätt :)

Alla ville inte vara med på kort...

Boken från Anders o Karin började Mira Läsa direkt efter hon öppnade den :)
Vi bakar o Lagar mat fick melker, jag tyckte det var roligt är själv uppvuxen med alla de böckerna.Han fick Lego också o Mira fick stor pärlor.




Var en super trevlig kväll !


Nu Julafton i Bilder :



Miras Julklapp till Pappa o Storebror....Kinect :)
Kinect var ett riktigt roligt spel ! Alla i familjen tyckte om det även jag :)


Te bjudning i Miras rum :


Har varit en toppen Jul !
Alla är super nöjda över alla paket !

Ha nu en fortsatt trevlig helg alla !
Idag blir det inte Julmat i Familjen Rhodiner hus...Utan en Super Kebab pizza :)

XO XO






Kommentarer
Postat av: Helén

Hej gumman!



Hur har du det?

Har du tagit bort mig som vän på FB? Blev förvånad när du inte finns med på min vänlista längre o inte hittar jag dig heller?

Antingen har du blockerat mig totalt eller annars tagit bort dig själv från FB?



Hoppas att det inte är som så att du valt att ta bort mig för egen vilja - utan att ge mig en förklaring - för mig veterligen har jag inte gjort dig nått?



Kram Helén.

2011-01-15 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0