Bilder

Hallå alla glada !
Känner mig tvungen att blogga fast jag inte känner för det,men detta inlägg kommer det mest bilder på det som har hänt !
Mira: Har fått börja på Björnens dagis (Natt dagis i kumla). Melker har gått där i 3 år så jag vet att det är bra personal där för de mesta är kvar. Hon började där i onsdags,så nu har hon skolats in i 4 dagar o det går si så där....lämnade henne idag o det gick 30 min innan personalen ringde mig :(.Får hoppas att det går bättre imorgon ! Ska ju börja jobba på Måndag. Ser fram imot att börja jobba men det känns väldigt hårt att lämna sitt barn när hon ledsen ! Men självklart inom tid så kommer det att bli bättre ( är bra att intala sig själv det ibland :) ).
Men jag känner mig trygg med personalen i alla fall !

Vad har mer hänt *tänker* *tänker*.

Min älskling fyllde hela 34 år på långfredagen så min Mor o styvfar kom o grattade o senare på kvällen så blev det grillat med Sofie,Hendrik (Sofie nya kille,första gången vi träffade han),Anders o Crille .
Blev en riktigt trevlig kväll !

Måste lägga in min nya frilla också,har visat på Facebook men alla som läser min blogg har jag ju inte som vänner.....är super nöjd !!

På lördagen så hade ju påskharen varit här o gömt ägg till barnen, så med en äggkarta fick Melker ge sig ut o leta... han hittade både Miras o hans ägg.
Mira fick en klubba o massor av saltapinnar..
Mumma med lite socker ;)

Mira har fått en rolig hobby....Att sitta i sin gå kärra o att vi ska köra runt henne i den,hon klappar fint på sidorna så det ska gå fortare :)


Mattias vispade grädde här om dagen,sedan fick Mira slicka vispen o så snäll hon är så delade hon med sig :)

Idag Onsdag så har vi varit på Lek o Bus med min bror o hans barn,far var med en liten stund också ! Melker tycker det är skit roligt att vara där,Mira tyckde det var skoj också !





Har haft fullt upp varje dag har inte hunnit med så mycket mera !
Gift oss har vi inte gjort heller ........Måste fixa ring jäveln,vill ju ha något speciellt som ring. Älskar min "man" men jag älskade också den jag har fått ringen av,så varför inte slå två fluger i en smäll !!
Min bror gifter sig snart,inte kyrkligt men de ska ha som ett riktigt bröllop . Har faktiskt ingen lust att gå,har inte så bra kontakt med han längre tråkigt nog men så blir det när man skiter i allt o bara bryr sig om sin flickvän o hennes familj...
Sen jobbar jag den dagen också,vill inte ta en semester dag när jag precis har börjat jobba...Vill faktiskt bli omtyckt på jobbet ;)

Nu måste jag glo på tv.....återkommer snart eller imorgon med andra bilder har massor i mobilen som jag vill lägga ut här.

Ha det gott mina vänner !

fan höll på att glömma Mira bira har fått 4 tänder nu...:)

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0