Ons

Hallå ! Här skiner solen o allt är toppen !!!!
Har som sagt jobbat i helgen,Lördag 07,00-16-30 o söndag delad. Jag tror att det gick bra svårt att säga för i hemtjänsten är man ofta själv.Men har sagt till personalen att de ska säga till om de får klagomål så de hoppas jag att de gör ! Är väldigt trevliga gamlingar som jag har hand om så då gör de jobbet roligare,o jag älskar verkligen att jobba som jag gör,vist kan det vara jobbigt ibland men sånt får man ta !
Mira var själv med Mattias för första gången så många timmar o de hade gått toppen,inge skrik o gråt så Mattias är jätte glad o det förstår jag ! I Söndags fick jag inte träffa henne nått för jag gick delad o de åkte hem till Farmor på dagen,så det kändes konstigt att komma hem till ett tomt hus...Är ju inte ofta man är själv ;). Jobbade på Måndagen också o då var det lämna 06,00 o hämta 15,00,hon
har aldrig varit själv så länge på dagis...Så kl:10,00 ringer det på min mobil-Privat. Själv klart tänker jag nu måste jag gå o hämta henne...men tji fick jag. personalen ringde för att berätta att det gick toppen bra. Det var så skönt att höra o det gick mycket lättare att arbeta efter att fått höra så bra nyheter !

Fan har varit toppen väder här i flera dagar nu...så skönt så ! Har fixat i rabatterna,ska inte plantera något i år måste ju se vad som finns först ! :). Men köpte lite blommer idag för att ha på framsidan. Lite skit måste man ha. Men jag är så glad över att bo i hus,grannar kan man flytta på eller husen menar jag då skulle allt vara perfect....!
Har varit ledig nu Tis-ons o då har Mira fått gått en timme på dagis o då har melker o jag fått lite tid för oss själva. Så två dagar irad så har det blivit glass på torget...:)


Mina älsklingar på väg upp på torget !


Ha det gott mina vänner !!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0