*Nervös*

Ursh..Ringde jobbet nu på morgonen o då fick jag veta att jag måste börja jobba nu på Lördag :s. Fick smått panik har inte jobbat på 1 1/2  o sen har jag fått byta arbetsplats så jag är helt grön ! Sen är man mindre med personal på helgerna,men jag ska göra mitt bästa i alla fall !
Jobbigt jobbigt !
Dagiset med Mira gick bra idag i alla fall, var där en hel timme utan mig...Mat åt hon också :).
Sedan gick vi o hämtade Melker väll hemma så blev det bullbak o matlagning för det är torsdag idag o då kommer systeryster över på mat !!
o dagen är snart slut !!!!

Ha en trevlig Torsdags kväll alla,skriver lite i helgen om hur det har gått o jobbat.....kommer vara helt slut i huvudet :)

Xo XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0