Melker 6 år

För 6 år sen o en dag den 16 April alltså så kom en liten kille ut ur mig kl:16.35 o vägde 3030 o var 49 cm lång. Han var helt underbar kille som fick heta Melker !
O igår så blev min lilla kille en stor kille som fyllde hela 6 år !!

Min bror Robbin var så glad när jag ringde o berättade för 6 år sen att jag hade fått barn just på hans födelsedag. Så igår så blev min bror 18 år också !
Se så gammal han är ;)
Colla gosedjur fick han av kusinerna Christoffer o Frida !

Är kalas idag också,igår var Moster med familj över o Morfar med familj o Peter !
Daniel var här när Melker var på dagis o lämnade ett paket från han ,Madde o Oliver. O det var ett par Inlines,Morfar hade köpt skydd o hjälm så i helgen blir det att öva !
Idag kommer Farmor,Mormor,Faster,Farbror med familj o Crille o firar.
I morgon blir det också kalas o då kommer min vän Sofie o hennes karl o Mattias vän Anders med familj....Så kalas blir det,men snart är det över :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0