hej igen !

Mira bira är en morgon glad jävel ;) Upp klockan 05,30 ville hon......så upp blev det o strax efter det så kikar Melker ut ur rummet. Man ska nog inte klaga på att de är morgonpigga för det ändrar sig säkert när de är tonåringar o då klagar man på det !
fan man ska klaga på allt !!
Min blogg skriver jag väldigt konstiga saker eller ni kanske tycker de är konstiga men jag skriver det som dyker upp i huvudet...Ibland är jag besviken på människor o då skriver jag det kanske inte med namn men jag skriver om det o jag skiter om någon tar illa upp för detta är min blogg o jag får skriva vad jag vill ;)
Jobb o allt två barnsmamma o hus........Vänner vad är det ???
Mina närmsta vänner träffar jag knapp aldrig o jag vet att ni finns men jag har inte tid. Ringer ibland men då är ni upptagna med att jobba eller något annat o när ni har tid att prata så är jag upptagen. Varför skriver jag detta ?? Jo för jag vet att ni läser min blogg :).
Ska ta o planera en dag för er...helt sjukt man måste fan planera allt. Skrev med Anna på Facebook här om dagen. Hon har fått barn för ett tag sen o vi skrev om vänner......de tror att man har tid att åka runt att träffa kompisar bara för man är mammaledig.....vi kom fram till att det ska bli roligt när de själva får barn. O det blir inte lättare att åka runt med två barn ! Men är så glad att de mesta kommer hem till mig/oss i stället för här har barnen sina egna saker o leka med,när man åker iväg måste man ha med sig massor av leksaker o det är alltid fel leksaker man har med sig. För ungarna tycker det är roligare med inredningen då ;)
Ja ja nu har jag sagt/skrivit det i alla fall.....!

I Torsdags så träffade jag på en Människa på Maxi när jag var o handlade för jobbet..........Hjälp trodde mitt hjärta skulle stanna en sån här otäck känsla fick jag.....ville bara hem o dö känndes det som.....Fort ut där ifrån ! Fortsätter att jobba med ett leende på läpparna..måste det för mitt privata liv får inte bli inblandat i jobbet,svårt son fan men måste man så måste man !
Hem berättade för Mattias .....ner till Lidel o handla med Melker medans Mattias hämtade Mira o vem träffade jag där ???? Jo samma människa ,höll fast Melker hårt trodde helt enkelt att denna människa skulle komma o ta han. Ursh är bara jobbigt att skriva om men skönt också att få ut det i sitt system....Denna människa hoppas jag att jag aldrig träffar mer ! Skulle kunna flytta långt långt bort för att slippa denna människa ! Den har gjort mitt liv jobbigt i ca 1 års tid !!!!!!
Ni som känner mig vet vem det är,kommer aldrig skriva ut namn eller så för i mitt liv fanns inte denna människa det är skit jobbigt att fått veta att man har fel ! men nu finns inte den människa mer *POFF*
Ett tråkigt inlägg att skriva men men så är livet.........
Nu ska jag göra tårta !!

Xo XO

Kommentarer
Postat av: Helén

Hej sötfisen min!



Hihi - älskar negativa inlägg ibland för det får en att komma igång med att diskutera lite - du känner ju mig! ;) skrattar

Några ord från en "ENSAM MAMMA TILL 3".....

Jag vet ju att du skrev med Anna på Fb eftersom jag la min lilla fina näsa i blöt där en sväng. Detta är nått som jag ALLTID har sagt - "Vänta tills ni får barn själv så kanske ni förstår" o man har fått svar tillbaka "Jag ska aldrig låta mina vänner komma ikläm"! Lite suckit o stönigt har jag tyckte o blivit samtidigt ledsen på "påhopp" (som det har känts för mig eftersom mina barn ska jag väl inte ens behöva försvara???)

När du o jag lärde känna varandra så var det så skönt. Du har alltid varit en mamma som har tagit allt som det kommer o barnen har varit med oss. Var jag hos dig var Maja med, var du hos mig var Melker med - 1 gång i månaden försökte vi få egen vänskapstid! Du har alltid förstått hur läget har varit - det är SKÖNT!

Nu när mina ungar har växt upp o mina vänner fått barn o kanske inte har så mycket tid över för MIG så har jag all förståelse men kan dock bli lite sne... Det går faktiskt o be om ursäkt för det man har sagt o hur man har betett sig innan...? Men nope - då ska man bara förstå hur läget är just här o nu!

Härligt det är att få "gnälla av sig" - TACK för inlägget darling!



O du ...........



GRATTA MELKER från tanten Helén (som han säkert inte minns?) :'(



Vi ska till Kumla helger framöver - hur vi nu får ihop det... Ska renovera lite i lgh, skulle vara gott med kaffe då - o en liiiten kram skulle sitta fint! ;)



KRAM

2010-04-17 @ 10:43:20
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Miss Piggy

Själv klart min vän min dörr är alltid öppen för dig !



Ja det där med barn....jag har fan bara börjat umgåtts med folk som har barn för det är lättast ! Sofie har jag alltid men hon förstår allt (tror jag ;) ). Men hon kommer alltid till oss för att det är lättast o jag behöver inte förklara mig om varför jag inte kan göra vissa saker ! Lämna bort barnen gör jag bara när jag måste inte annars !

Vi hade en skön tid när vi umgicks,men det var så lätt liksom ! O det är skönt o jag vet att du förstår för du har ju egna barn !



Fan att du har flyttat....eller för din skull är det roligt ! Men nu är jag runt dina krokar hela tiden o jobbar o det är ofta jag tar upp telefonen för att ringa o fråga om kaffe : ) Blir ju lite långt om du säger ja ;



Melker tackar o ja han kommer ihåg dig !!



Kramar min fis ;)

2010-04-18 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0