.

Nu så är allt kalas slut ! För en stund sen så åkte Anders,Karin,Linn,Sofie o Henrik hem de var de sista o firade.
Han har fått jätte bra saker !
Några saker som han fick var Star wars ,Ben 10, bok,hocky mål o mycket mycket mer så Tack alla som har firat Melker på sin dag !

Igår så var min mor här o Kenneth o senare på dagen så kom Farmor,Lisbeth,Jonas o Viktor fick några av hopp från Mattias familj för de var sjuka ! Tomas,Marica o Elma var också här o firade !
Men nu är jag så trött på kalas skönt att det inte är någon som fyller på ett tag..Alltså i min familj för det är så mycket som måste ordnas för jag tycker inte om att köpa tårta o fikabröd för mig ska det vara hembakat :).
Nästa kalas som vi ska på är nog Anders Karin som fyller hela 28 år. Det svåra är då när man inte ska ha eget kalas är vad man ska köpa.....tycker det är skit svårt.Men till Karin kom jag faktiskt på vad familjen ska köpa till henne  :)

Mattias håller på att sätta ihop Melkers hockymål,nätet har han kämpat med nu i några timmar.....o glad är han inte :)..men nu så ser jag från soffan att han är färdig !
Så nu ska Melker ut o spela !

Ikväll så kommer bror över med barnen o grillar,köttet står han för o vi resten ;)

Men oj skulle inte skriva så mycket tänkte bara skriva några rader o tacka från Melker ha det gott mina vänner !

Xo XO♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0