Blogga.... Jag ???? :)

Jag lever jag lever har bara glömt att jag har en blogg :)
I Fredags kom Farmor på besök väldigt trevligt.
Tvättade också o stackars Mira var super förkyld :( Men nu är hon frisk tror jag.
Hon är inte snorig längre i alla fall.
Men min Älskling är SUPER sjuk, han tycker det o ni vet ju hur karlar är när de är förkylda :)
Han blev sjuk i Måndags o är det fortfarande men men det går nog över snart !
Tävlingen är nu avslutad för Mattias o hans vänner ,sista tävlingen var i Söndags o själv klart vann min kille, SÅ nu har vi en Golfpokal i hyllan. Får hoppas det kommer fler för så mycket tid han spenderar på banan så tycker jag att hela hyllan ska vara full :)
Men det var skit roligt att han vann i alla fall *Stolt Flickvän*
Vet inte vad jag har gjort hela dagarna men de går i alla fall......!
En rolig sak .. Mattias sa åt mig att han tyckte jag skulle hitta på något roligt själv utan barn för jag gör ju aldrig det. Karln har ju Golfen som intresse jag har barnen :)
Så nu har jag bokat 6 Biljetter till LADIES NIGHT !!! Fan vad roligt det kommer att bli. Mina Pojkvänner står ju på scenen Andreas Johnson ( Hans ögon kan man drunkna i ) Martin Stenmarck ( Oj Oj en sån snygg karl, men själv klart är ju min karl snyggare :) ).
Sen kommer också Magnus Samuelsson men som sakt jag kommer att få en toppen kväll.


Banan är gott !

Mina Älsklingar:
Rar bild !

Ne nu ska jag laga mat till mina älsklingar.
O nu ska jag inte glöma bort min blogg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0