Sjukstugan

Blev inge Grilla i Lördags kväll,blev så sent sen var både Mattias o jag för trötta.
Men i Söndags så bjöd vi över Anders & Karin på Grillat.
Var en riktigt trevlig kväll,drack nästan en fullt glas med rödvin till maten mer vågade jag inte.
Har inte druckit på två år så man vet aldrig hur man blir :)


I går så var det fotodax på dagis,han inte klippa Melker innan så Mattias fick fixa håret.
O snygg blev han. Vid 10 så var det Gruppbild sedan vid 13,00 så var det vanligt kort så först tog Melker sen fick vi ta ett på Melker o Mira tillsammans, Så jag hoppas det blir bra !

Så här snygg var han :

O detta fick Mira ha på sig :


Både Melker o Mira är sjuka, Melker har varit från o till i en vecka nu o Mira har haft feber i två dagar.
I natt så hade hon nästan 40 grader,men hon är lika glad o pigg för det o äter gör hon också så det är jätte skönt !
Men det känns som en sjukstuga här hemma nu, Mattias o jag kommer väll också bli sjuka snart.
Så nu har vi en anledning att inte vaccinera oss :) Man får ju inte göra det när man har feber !


Denna har jag köptr till Mira som hon ska ha på sig på Jul & Nyår :
Måste köpa något till mig också som jag ska ha på mig på Nyår.För vi ska ha Nyårs fest hemma hos oss + Inflyttningsfest. Hinner ju inte ha någon Inflyttningsfest innan så då är det ju smart att ha det samma dag. 
Ska försökas sätta mig i Morgon o skriva inbjudningar till de som ska komma.


Ha en bra dag alla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0