Nu bilder :)

Nu så kommer lite bilder :)
Före :
Efter:
De vita vägarna kommer att bli Röda senare.
I Parketten ligger det en svart nålfiltsmatta.
O på mattan så ska det stå ett svart bord, de kommer i veckan men stolarna får vi vänta snällt på till v 6 :)
O innan för dörren ska det bli klinkers,som kommer att läggas till helgen !
O självklart blir det svart.
Det svarta golvet är i vardagsrummet också, men där har vi två spottar som sitter i golvet som lyser blått, har blåa ljus bakom tv,en också !
Bilder på vardags rummet kommer efter helgen för vi ska tapetsera först.
Min nya snygga klocka som hänger i köket !
Så nu blir det inga fler bilder på huset, kommer mer senare !
Mira o Melker när vi bygger !
Världens gladaste ungar :)
Mira har lärt sig att vinka o att ta sig fram på baken !
Så nu så skiter jag i det här !
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o titta på våra bästa år...... ha det gott alla !!!

Kommentarer
Postat av: Helén

Fy fabian vad snyggt!

Jag vill dricka kaffe en dag!

Kram

2009-11-03 @ 12:11:55
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0