Klappa händerna !

I Torsdags på Miras 8 månaders dag så lärde hon sig att
Klappa händerna o så här glad blev hon för att hon klarade det själv :
Så nu klappar hon händerna hela tiden :)
Var iväg o vägde henne igår o nu väger hon 9600 o är 68,5 cm kort :)
Min knubbis !
Men Melker vägde nästan lika mycket o det kommer ju försvinna fort när hon börjar krypa.
Krypa gör hon ju inte ännu hon tar sig fram på baken sakta men säkert :)
Nu har vi fått lite mera möbler i hemmet, hämtade matbordet från Chilli i Torsdags.
Min Mamma var så snäll o körde, så vi hoppade in på Ikea först för att köpa klappstolar för stolarna till bordet kommer inte förrens v6 så det är ett tag kvar.
Sen fick jag en svart hylla i födelsedagspresent, sen köpte jag en hylla för att ha stående bakom soffan för att ha alla filmer i.
Allt blev skita snyggt på plats !

Mer information om TREND MATBORD Detta är matbordet som står ute i allrummet men vi har det svarta. Mer information om STOL TRENDo de här stolarna till.
EXPEDIT bokhyllaDenna har vi bakom soffan,men i svart självklar sen har vi gjort om den lite :)
REXBO BokhyllaO denna fick jag i Födelsedags present av Mor o Kenneth !
Ska ta lite bilder snart igen men vill vänta tills dörrfoderna o listerna kommer på plats först.
Sen håller jag/vi på att letar efter ett vitrinskåp son vi ska ha alla glas o lite mer i.
Funderar på detta men jag vet inte : BJURSTA Vitrinskåp


Snart så ska vi åka iväg på 50-års fest,Mattias syster fyller.
Sen är det hem o Grilla MMMMMM Vi har ju inte gjort det ännu i huset men gud vad gott det kommer att bli :)
Ha en trevlig Lördag alla !

Pöss o hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0