hej hopp

Hallå !
Igår hade vi massor av häxor o spöken här, köpte massor av godis till det för nu när man bor i ett hus område så kommer det ju massor av barn. Godiset räckte fast jag hade varit i påsen o nallat :)
Melkers fina pumpa lös fint i mörkret !
Var hundvakt också åt världens snällaste hund,Melker o Mira tyckte det var roligt med en hund i huset.
Sen kom Sofie över, var evigheter sen jag träffade henne så det var roligt !
Efter det så kom Anders o Karin o hämtade Bernad (hunden). Sen kom Svärmor o Bernth över, hade med sig gott fika bröd o när de var  här så kom Tomas o Marika över med deras tre veckors bebis Elma. Så sött kan inte tänka mig att Mira har varit så liten !
Var en riktigt trevlig dag igår i alla fall med massor av besök !
Nu har vi kommit längre med huser.
De svarta golvet är klart i vardasrummet o allrummet, heltäckningsmattan som skulle ligga i mitten är också på plats.
O i fredags så fick Mattias upp skjudörrarna i hallen.
Blev skita snyggt.
Badrummen o köket har vi inte pengar till att fixa så det blir bara smått där inne.
Korten kommer snart, just nu är batterina i kamran slut så jag måste ut i garaget o leta laddare.
Kommer visa före o efter bilder men de kommer efter vardasrumstapeterna har kommit på plats.
Skit coola blir det o självklart blir det svarta o vita :)
Nu kan Mira ta sig framåt på baken sakta men säkert.
Kan inte säga mamma ännu men Pappa säger hon ibland.
Ska iväg till ögonläkaren i morgon med henne, en kontroll för att se om hon skelar. Som sakt vi har ju det i släkten :)
Nu ska jag gå o plocka ut diskmaskinen ( Roligare kan man ha på en Söndag).
Ha en trevlig dag alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0