Facebook och svinis ! !

Idag så är både Melker o Mira bättre, Melker är fortfarande lite hostig men pigg. O Mira hon fräser mest :)
vet ni vad jag har gjort idag....? Jo skaffat facebook :)
Gjorde det 07 men då fattade jag nada för allt var på engelska sen var det ju på en dator också, o jag går inte ihop så bra med dessa saker :)
Men idag så var min systeryster här o hon tyckte jag skulle öppna mitt konto igen, så hon hjälpte mig.
Men jag fattar verkligen nada.
Men Helen ska få komma över någon dag o hjälpa mig :)
Trodde jag var den sista på jorden som inte hade det o min karl då men så läste jag en blogg o hon o hennes familj var inte med.
Så sist är jag inte :)

Facebook-logotyp



Facebook-logotyp
Facebook-logotyp
Okej ni som läser detta vet att jag är imot allt som heter Svininfluensan.
Men nu så har jag o det är verkligen jag som har bestämt att min familj ska ta den.
Vet inte ännu om det är rätt eller fel kommer nog inte att få veta det i första taget heller.
Men om jag får det så kommer jag i alla fall inte smitta detta vidare.
För mattias kompisar har en nyfödd o det skulle inte vara så roligt att smitta den.
Inte för att jag tror att den är så mycket farligare än en vanlig influensa, men jag gör det för att andra ska känna sig trygga, sen slipper jag höra allt tjat om detta skit.
Får höra att man måste ta den o bla bla bla..... Så nu slipper vi tjatet i morgon så kommer vi ta den !!

Over and out !!

Kommentarer
Postat av: Bror duktig

Vad i helvete.... facebook???? du har inte addat mig ännu..... fast jag kanske inter betyder något för dig? ;)

2009-11-19 @ 11:07:55
Postat av: Bror duktig

Pinsamt.... vi var visst redan vänner på facebook, hahaha

2009-11-19 @ 19:45:44
Postat av: syster yster

haha hårt !!!!

2009-11-21 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0