Dagarna som varit

Tjingeling !
Nu så har det hänt lite i Södling o Johanssons liv :)
Jag fyllde hela 27 år i Torsdags... Grattis till mig :) 27 är ju ingen ålder så det är rätt så skoj att fylla !
Ja jag hade Helèn här över i Onsdag på morgon fika, Var jätte trevligt. Har inte träffas på ett tag. men det får vi ändra på men men hon flyttar nog till Norrköping snart för hon har killen där så då får man åka dit o hälsa på i stället ! Sen senare under dagen så kom Sofie över för att fira mig :)
Ja när jag fyller så fyller Mattias kompis Anders också,men han är ju lite äldre mig en si så där 7 år *host*gubbe *host* :)
Så vi var över där på Kvällen o åt god paj o sedan lite fika, jag hade Mattias vänner hos mig på förmiddagen. Så det var fullt upp hela dagen men det var trevligt !

Försöker komma på vad fan jag gjorde i Fredags men minnet börjar försvinna sakta men säkert :) så den dagen hoppar vi över !

Lördagen : Så kom Thomas o marika över med lilla Elma,fast hon har blivit större har inte träffat henne på 2 veckor för vi ville inte smitta ner henne med alla våra baskilusker när vi var sjuka o när man inte ser de små liven så ofta så växer de. Men hon är lika söt o det var jätte roligt att träffa dom igen !
Sen kom Anders över med Karins hund Bernard som vi skulle passa för Anders skulle på konsert. O det var riktigt skoj Melker tror verkligen att hundar är en levande leksak o Mira ville ha koll hela tiden men kom han för nära så blir hon osäker !
Bildbevis :
En blöt puss fick hon o det var inte uppskattat från hennes sida :).
Crille kom över på kvällen o spelade lite sedan kom Anders o hämtade vovven, Sen var denna dagen slut !

Söndag : 1 Advent , åker i väg till wadköping på julmarknad men skit vad kallt det var så vi stannade inte länge åkte förbi lågpris för att köpa julgardiner på vägen hem. När vi kommer hem så är jag så duktig så jag fixar gardinerna o sedan hänger upp dom..O visst vi har köpt ett för kort hus, fram med symaskinen syr upp dom skelögd som jag är så blev det snett o vint men upp kom de ;). När vi hade kommit hem så kom crille förbi på en kaffe o senare på kvällen så kom Mor o kenneth över på lite Tacos !

Har bakat hela denna vecka som har varit också så nu är frysen full fast efter allt besök så är den nog halv full .
Ursh dagarna går så fort hela tiden man hinner ju inte med något, får försöka komma in i alla rutiner igen efter sjukdomarna så blir det nog bättre.
Nu ska jag hämta lillsparvan hoppas ni andra har haft en trevlig vecka !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0