Ingen nål idag inte !

Okej blev ingen spruta idag läste att det inte fanns så mycket i kumla så vi orkade inte åka o ställa oss i kö tidigare.
Ska åka i morgon o Mira får ta på Lördagen !
Tänkte göra en Schewichernöt kaka idag med glass men kom aldrig iväg till affären så jag får göra den i morgon istället. Så man får lite gott till Fredags myset !

Mira har varit jätte trött idag, hon har vänt lite på dygnet för igår så vägrade hon sova på kvällen så hon somnade ett på natten :(.
Men men idag så somnade hon halv nio så hon vaknar väll snart kan jag tänka mig.


whow Storebrors svärd :) Vill ha vill ha... Jaaaa jag fick tag idet ! Vilken lycka !

Vem tror ni sitter i mitt knä nu ??
Mattias.. Ne Mira hon har vaknat, fått välling så nu är hon nöjd o sitter o sjunger :)

Nu måste jag försöka lägga min sångfågel !

Natti natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0