Bilder !

Nu kommer lite bilder på vardasrummet.
Är inte färdigt ännu, ska komma svarta lysknappar o svarta socklar.
O självklart så ska alla sladdar bort.
O sen så har jag inte städat men ni vill ju se hur det blir så då bjur jag på stöket också :)
Före :
Detta är ifrån allrummet,  Halva Melkersvägg syns på bilden. Bild från Melkersrum innan väggen kommer för,De ni ser på bilden är tv väggen.
Blir mycket skit när man river väggar :)
Efter :
Sladden ska bort !
Nå vad tycks ???
Kommer mer bilder sen när allt är klart.
O de som inte vet om huset att det var inget fel på det när vi köpte det!
Det var bara Jag o Mattias som ville ändra till våran stil som vi tycker om.
Är ju rätt så viktigt att man gör som man tycker om för att trivas.
O visst tycker vissa att vi är tråkiga med svart o vitt....Men vem är det som bor i det ?
Jo jag o min familj o vi tycker om det :) !
Vi har tagit bort ett rum också så Melker skulle få större. Kommer bilder där ifrån också snart.
Så nu måste jag ta Mira, fast hon inte kan krypa ännu så tar hon sig dit hon inte får vara o säger man fy så blir hon super ledsen !
Hon är rolig min tös !

Kommentarer
Postat av: Evil

Snyggt

2009-11-12 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0