Mina dagar :)

Som ni förstår så var jag rätt så trött när jag kom hem, var hemma 19,30 o då käkade vi pizza sen blev det sängen !

I Onsdags så cyklade Melker o jag gick då till Kumlabys dagis, ville visa Melker vart det låg.
På vägen hem så stannade vi vid lekparken o lekte lite.
Mira fick testa på att gunga, men tog ingen bild då för jag vågade inte lämna henne själv.
Men fick några bilder på andra aktiviteter i alla fall:    Vad Mira gör vet jag inte :)

 Syskon kärlek ♥♥


I går var vi iväg till systeryster, en riktigt trevlig dag.
Åt lunch där o en god blåbärspaj.
Efter några timmar med skit snack o skvaller så åkte jag över till Mor för att slipa bord.
Gick inte så bra musen var liten så det skulle ta evigheter, men  Mor hade lånat ut deras stora till bror min så jag får vänta tills den kommer tillbaka.
Men då fick jag dricka mer kaffe...Har fan blivit en kaffe kärring :)
O Melker åt mer mat, jag väntade på min pizza till kvällen :)
Runt 19 tiden så kom karln o hämtade mig o barnen !!

Idag är jag skit trött,Mira har sovit skit dåligt..........
Ska snart fixa lunch, karln slutar tidigare på Fredagar så jag ska passa in maten tills han kommer hem.
Runt fyra idag så kommer syster o hämtar mig o Mira för att åka till Marieberg o pojkarna får vara hemma.
Ska inte köpa något måste spara alla pengar, ska vara smakråd o sällskap bara !

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0