Lite bilder

Nu var det länge sedan jag skrev något !!

I mitt förra inlägg så skrev jag om Miras sov tider, hon vaknade efter 20 min. Men igår så la jag henne 21,00 hon vaknade 23 ammade henne, vaknade 02,00 ammade sedan sov hon till 7 ammade o nu sover hon fortfarande, hon är ingen morgon människa som sin storebror :).
Men sov tiderna blir ju bättre med tiden, ska försöka lägga henne tidigare på kvällen så man kan få lite egentid, men men den som lever får veta :)

I söndags hade vi bara massor av besök, först kom Anders med sin tjej( Första gången jag träffade henne men hon var riktigt trevlig.) Sedan kom Crille, åt pizza med han sen kom Sofie. Så det blev inte mycket gjort den Söndagen. Bakade i alla fall en kaka till allt besök !!

I går så började Mattias jobba ursh inge roligt men pengar är viktigt !
Så Jenny o barnen kom över o fikade,
Fixade lite käk till Mattias kom hem sen kom Anders o Crille o åt också.
Mattias o Anders var ute igår kväll på en nio håls runda som gick skit dåligt... !
När han kom hem så tittade vi klart på Watchman, den var så där tycker jag lite lång bara.

Har precis hämtat skruttan hon låg o pratade för fullt från rummet, så nu är hon påklädd o jag ammar henne nu samtidigt som jag skriver :)

Lite bilder från söndagen o lördagen :

Pappas golf keps,den passar nästan !
      Tv dosan min bästa leksak, god är den också ! 

 Härmar storebror när han rullar runt 
 Har lite kvällsläsning innan jag ska sova.

Vikt : går skit dåligt men 10 kilo ska bort innan året är slut :) 

Ne nu ska jag titta på våra bästa år sedan ska jag packa lite.
Packar bara det som vi inte använder.
Flyttar ju om ca 7 veckor, ska bli SÅ skönt att bo i hus !!!!

Hopp o iväg..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0