Xo Xo

Nu så sitter jag äntligen framför datorn.
 På morgonen vaknade jag av SOL, det var länge sedan eller nej det är det inte men det var roligt att vakna till solen !

Åkte iväg till min syster för att lämna Melker ett litet tag för att titta på golv mm på Bauhaus.
Fan vad dyrt det är för vi vill inte ha laminatgolv, men hittade ett laminatgolv som var pianolackat.
I vårat vardasrum så har vi det mesta i pianolackat, så det skulle vara snyggt att ha golvet också.
Men det var för dyrt 699 kr för kvadratmeter, o vi behövet 74 kvm så räkna kan ni göra själva .
Men ett svart eller ett valnöts golv blir det i alla fall.
Hittade ett snyggt klinkers golv också som vi ska ha i hallen.
Men vi ska åka iväg någon annan dag för att beställa det vi vill ha.

Köpte med fikabröd till syster så vi åkte iväg för att hämta Melker o jag tror att det gick bra.
Tack så mycket för hjälpen !!

Bror min (peter) ringde för att fråga om våran andra bror (robbin ) kan äta hos han, o själv klart gick det bra.
Ska föda min lillebror denna vecka för far min är ute på äventyr.
Men det är roligt för Melker att Robbin kommer för det är hans bästa kompis.
Robbin är 17 år :)

I går skulle karln ut o golfa men det blev inställt så han åkte upp o slog boll i stället, han var borta ca 2 timmar.
Idag så skickar hans kompis ett mess  o frågar om han ska med på en nio håls runda med han o tre till men de tre till ska bara med o gå brevid. En av dom spelar golf men har inte pengar för att spela för han tillhör en annan klubb den andra vill börja spela o den tredje är enas sambo så hon vill väll bara ha motionen. Tycker det är tråkigt att frågorna kommer precis innan, självklart får karln gå ut o spela men när man har två barn att ta hand om så måste man planera innan man gör saker.. Det är så när man har barn !!
Han åkte 19,00 så det ska bli roligt att se när han kommer hem . Men glad är jag inte !!!

Karln`s semester börjar idag han har bara denna vecka för han måste jobba så vi kan fixa huset. 
Så denna vecka ska vara för barnen....!!
Nu har han golfat o på onsdag ska han vara med i en tävling för första gången ! Ska bli roligt att se hur det går.
Men mer golf denna vecka blir det inte för han, men om han absolut måste ut så är det Melker som ska följa med! 

Testade ostbågarna med chilli igår o Gud vad goda de var mycket godare än de vanliga !!
Så testa dom nästa gång ni ska äta godis !!!

Ne nu ska jag hjälpa Melker med leran kanske kan bygga någon snygg gubbe :)

Just ja färgade håret igår..Melker o Mira var med o hjälpte till :)
Men det blev jätte bra är riktigt nöjd denna gång får se hur länge det varar innan jag byter färg :)

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0