Hallå i stugan

Ja vad har jag gjort ??

I Onsdags så gick jag jag o Melker för att hälsa på bror min (Peter) o hans barn.
Melker bestämde sig för att cykla dit så det fick han, så först gick vi förbi sveas för att köpa med lite kaffe bröd sedan begav vi oss av. Vi han bara komma en liten bit sen ramlar Melker med cykeln, först så brydde han sig inte men sen började det blöda o då bast det........Grin grin grin o åter grin så det tog oss en timme att gå till bror, tar annars en kvart :)

 Min nya hår färg !

Just ja har ju glömt att skriva hur det gick för karln.......................Det gick inge bra alls för hans lag de spelade vist skit dåligt !
Blev sent också, de var borta hela dagen. Men men nu har han provat på att tävla också, men nästa gång kan han tävla själv tycker jag.

I går så  åkte min Familja + bror (Robbin ) till Parkens zoo i Eskelstuna.
En riktigt trevlig dag med massor av sol. Mira var rätt så sur o skrikig i början men det gick över, för hon somnade men hon han se grisarna       
Så det blev en lyckad dag för henne också.
Efter djuren så satt vi oss för att äta smörgåsarna som vi hade med oss, efter så blev det Fantomen grottan sen kommer Tivolit.
Det är tur att Robbin är med för Mattias o jag tycker inte om att åka karuseller.
Bilarna tycker Melker om för att man får krocka men fan vilka märken han fick på halsen efter bilfärden ......  Denna karusell tyckte jag såg roligast ut : Nästan som uppskjutet men för barn.
 Efter många karuseller o några hundra fattigare så bestämde vi oss för att åka hemåt o den som blev gladast var Mira... !!!
Vad trött man var när man kom hem så det blev en tidig kväll igår !

Nu på morgonen så ringde det på dörren, det var posten som hade ett paket åt Melker.
Jag började fundera på vad fan det kunde vara, men i paketet så ligger det en Lego Star Wars klocka med Dart vader.
Skit snygg, det var Mattias som hade beställt den utan att tala om det för mig.
Jag som brukar veta allt !!!

Ne nu ska vi ta en lat dag kanske bakar lite men inget mera!

Xo XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0