datahelvete

Herregug vad dagen har varit jobbig...................................Har inte haft någon dator, snacka om att man är beroende :)
Det var något fel på den när jag startade den på morgonen, tryckte på alla knappar men inget hände.
Fick smått panik ringde till karln o frågade hur jag skulle göra men han kunde inte säga det, för det är svårt att säga vad man ska göra när man inte har datorn framför sig.
Så då ringde jag bror min för han bor inte så långt ifrån, tyckte han kunde komma o hjälpa mig. Sa att efter fyra behöver han inte komma för då kommer karln hem o han kan fixa problemet!
Men ingen bror kom så jag fick fint vänta till karln kom, så nu efter lite mat o fix så har jag äntligen min kära dator framför mig :)


Har ringt tre tanter igår o idag för de vill se på lägenheten så en bestämde jag kl 19,00 med ikväll, så när nästa ringde så tyckte jag att hon kunde komma samma tid men nej nej det var ju så sent.......
Hon skulle återkomma under dagen om tid för hon skulle prata med sin dotter, så då städar jag o plockar undan så det ser hyfsat ut... Men då ringer kärringen o säger att hyran ar nog för dyr för mig så jag kommer inte !
fan vad sur man blir.. den andra ringde också återbud för att den var för dyr... Säg som det är tanter ni är bara nyfikna hur den ser ut !!!!
Men snart kommer en dam i alla fall.

Idag har Mira fått ätit Morot o potatis o sedan en äpple o banan yoggi, hon tyckte väll så där men hon vänjer sig väll med smaken. 
Ikväll ska hon få lite gröt tror jag köpte havre gröten, hoppas hon tycker den är god för då ska hon få några skedar morgon o kväll !!

Var till Maxi förut för att leta present, min syster dotter fyller 7 år på Fredag o hon önskar sig några pet shop djur.
O fy helvete vad dyra de var, men köpte en lila hund så den tycker hon nog om.
Melker köpte Star wars lego för sina sparade pengar så han har lekt för fullt med den lilla lego biten :)


Så nu ska jag sätta mig o dricka kaffe o äta negerbollar  för att sedan vara över trevlig mot damen kommer !!!

Hej så länge.................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0