Golftävling


God Morgon alla glada !

Karln kom hem med burgare igår till mig ....Mummms vad gott det var.
Men han kom hem med ett SVART glas...Det ska ju vara ROSA denna vecka, så han får åka iväg o köpa burgare idag också !!
 För glaset vill jag ha !!


Nu har karln åkt väg för att spela golftävling på Lannas golfbana.
Eller tävling o tävling. det är en tävling mellan han o två kompisar till, de ska spela tävlingen 4 gånger per år o den som vinner får en pokal. datumen är redan bestämda o det blir samma varje år. Just nu leder min Älskling med nått poäng, de har en tävling kvar sen i år. Så jag håller tummarna att han vinner.
Deras pokal som de har,tror att de har den är väldigt snygg o den skulle passa bra i våran hylla.

Melker svingar lite hemma hos Farmor :)


Ska iväg till Maxi sen för att se om de har någon väckar klocka till Melker. Är så trött på att han alltid kommer in o väckermig halv sju varje morgon, tycker han kan ligga till åtta i alla fall.
Så får han en som plingar när han ska upp så kan man kanske få sova lite längre !
För man är ju minst uppe en gång varje natt för att skrutta lite nattmål.

Men vad är de det säger.. Sova får man väll göra när man dör...

Min Super dotter !!
Här är hon 1 1/2 Månad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0