Gårdagen !

Glömde skriva igår men jag hade fullt upp !!

Ja o vad gjorde jag igår då ???
Jo jag var ju barnvakt åt Ckristoffer o det gick bra, Tv-spelet var det väll lite bråk med med det spelar ju ingen roll hur gammal man är !
Gjorde lite lunch till små killarna sedan bakade jag daim drömmar, de blev riktigt goda.
Sedan kom mor runt tre tiden o fikade o tog med christoffer hem till sig.
laga mat igen för karl kommer hem runt halv fem.

Gick o köpte lite mer smakportiner till lillskruttan.
Köpte Majskrokar har läst att det är bättre att ge än smörgåsrån, så då blev det det.
De var en riktigt höjdare hon blev helt till sig när det var slut :)
Pärondryck blev det efter men det tyckte hon inte om så det kom över hela henne i stället.
Det bästa hon vet fortfarande är mammas tuttar :)
Bilder kommer senare vet inte hur man får över från kamran, så min älskling får hjälpa mig när han kommer hem !

Blev en film igår kväll också o den var SÅ bra !!!
Gran Torino med clintan. 
Ni måste se den, tyckte om den väldigt mycket.

Nu ska jag gå o äta en sen frukost.
Återkommer senare !!!!!

Hopp o iväg........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0