Helgen

Fredag: Blev en lugn dag, inget bak för min del. Men karln gjorde en sockerkaka . På kkvällen så kom mattias kompis crille over på¨en fika.

Lördag : Åkte hem till min Mor o styvfar för att grilla ooo gud vad gott det är med kött. Skulle aldrig kuna bli vegetarian.
               Mira fick också mat men det var palsternacka. Melker lekte med David o Isabelle två barn min mor är kontakt familj 
               åt. det var en riktigt trevlig dag vill säga.

                                                    Mina två älsklingar !

På kvällen så kom crille över o spelade Guitarr Hero ,något samlings album mattias hade dragit ner,
Sedan så tittade vi på film på projektorn, någon verklighets baserad kommer inte ihåg vad den hette men det handlade om judar som överlevde. Den var bra tyckte jag.

Söndag : Har bakat muffins o negerbollar tvättat o gjort en lätt städ. O nu sitter tre vuxna killar o spelar guitarr Hero, Anders på Trrummer, Mattias på gitarr o Crille på bas. Nu är de roade hela kvällen :)


Nu ska jag dricka mer kaffe !

Pöss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vilka buttra minner hehe.....

2009-07-19 @ 21:39:49
Postat av: cecilie ♥

ny video i bloggen där jag sjunger! kika gärna in och säg vad du tycker :) ♥

2009-07-19 @ 21:52:25
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-19 @ 22:15:45
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0