Zumba

Fan jag vet knappt vad jag har gjort :) Hur ska det bli när jag blir äldre ??

Mattias har en vecka till i semester, det är skönt han skulle ha börjat nu i måndags men när han ringde chefen så hade alla andra semester så då tog mattias också det, är ju inge roligt att jobba själv !
Så i måndags var jag ju inställd på att vara själv med barnen.Men så blev det inte.

Hade besök hela dagen först kom Daniel,madde o oliver sedan kom sofie, hon började sin semester då.
Efter det kom Crille sen fan tror jag det blev kväller :) Just ja Anders var hos oss också denna dag.

Igår var crille här också sedan kom Anders efter jobbet o drack kaffe.
Var skit väder igår så det blev inte mycket gjort.

Idag är det Sol......Har varit på öb o köpt lite saker till dopet,Mattias står nu o lagar lite mat.
Han ska ut med Anders på Linde banan ikväll,så han kommer komma hem sent !

Men det gör mig inget för Melker o jag ska träna Zumba :)
är en dance tränings film.
Ska försöka gå ner 10 kg innat året är över.
Väger nu 72 kg men det är snart borta.........:)
Försöker också sluta med godis men det är svårt som fan. Alla som känner mig vet att jag äter GODIS I STORA LASS :)
Äter varje dag i alla fall så vi får se hur det går !

Ska bara tilläga att Melker ska inte gå ner i vikt han ska bara få bort lite överskottsenegi :)

Skriver ikväll om Zumba var något att ha !

Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0