Golf

Blev inget skrivande igår !
När Mattias kom hem så blev det kycklingsallad, Muma vad det var gott !!

Men det gick bra med lägenheten,tapeterna blev godkända, han tyckte dom var skit snygga :)
Så det var skönt att slippa tapetsera om.

Hade lovat Melker att åka upp till golfbanans rance o slå lite bollar,Han är rätt så duktig så nästa år blir det golfskola för han !
Mig också faktiskt.......Har låvat Mattias kompis att ta Gröna korten utbildningen med han.
Men det är nästan nödvändigt för mig att ha, för karln spelar o skulle han få bestämma så skulle han vara på banan när han är ledig. Men nu går det inte så bra, men några gånger är han allt ute o ibland lite för många :). Och om Melker ska börja så blir det ju hela familjen. Mira måste vänta några år me hon kan följa med i barnvagnen.
Slog ut jag också igår..........Gick inge bra...Har ont i vänster axel o jag kan säga dig att det inte blev bättre.
Men ett gott skratt fick jag i alla fall !!

Nu har jag varit o lämnat Melker på dagis, han ska bara vara där 1 timme för han har sin avslutning.
För efter sommaren så börjar han sitt nya dagis i kumlaby !

Fuskade lite igår, Mattias tjatade så om att ge Mira smakportioner.
Det ser så roligt ut när de ska äta för de vet inte vart de ska göra av tungan så nästan allt åkte ut !!
På Menyn stog det Palsternacka o Morot ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0