Pärla ..

I går så var vi på två kalas först hos min Mor o hon bjöd på mat o glass sedan åkte vi till frida på barnkalas o där var det smörgåstårta o glass.
Men fick inte i mig smörgåstårtan hos min syster så det blev bara kaffe för min del !
Men det var en trevlig dag igår !

Idag hade vi tänkt åka till Hova på riddardagarna men det REGNAR ju hela tiden o då blir inte det så roligt för barnen då !
Så på morgonen har jag pärlat ett armband med Melker o nu sitter han o spelar Lego star wars med far sin !


Snyggt blev det !!!!
                                                                                                                                            


  Så nu har han bytt namn :)                                                                                                                                  

Får se vad som kommer hända mer under dagen...
Godis blir det i alla fall :)

XO XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0