Hemlighet !!

Sofie träffade inte killen idag hennes bil krånglade så imorgon åker hon i stället ! Lycka till då !!

Har fått veta en sak idag av min bror o jag får inte skriva detta i min blogg ,inte ännu ialla fall. Får väll göra det när mer personer vet :). Kan bara säga att jag blev inte glad i alla fall !!!!
Svårt att man inte får skvallra, skrev först vad det var men då röt karln till så han har väll rätt som vanligt att det inte är min sak att lägga mig i . Men vist jag brukar vara duktig på att lägga mig i saker som jag inte behöver !

Idag har vi varit ute hos svärmor o firat hennes karl som fyller, fick smörgåstårta o tårta så mitt nyttiga jag fick jag glömma idag men det är ju Lördag så då är det inte så farligt !

Crille är här nu så de sitter o spelar ett golfspel på x-boxen o jag sitter som vanligt framför datorn.
Har lagt Mira för natten nu får se hur det går, hon brukar annars somna jätte sent. Men hon kanske vaknar snart som hon brukar göra :) Måste vänja henne med "normala" tider för Mattias börjar jobba på Måndag o han måste ju få sova !
Men jag brukar ge henne mat ca två gånger per natt så i natt kanske det blir mer.
Ammade i alla fall henne innan jag la henne i sängen så man får se hur det blir.

Nu ska jag läsa lite bloggar..!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0