:)

Jaha då vann inte karln denna tävling......Men han leder :)
Så då är det han som får bestämma vart de ska spela nästa gång !!

Sofie proppan var över förut så då hade jag köpt kakor o själv klart hade hon också gjort det :)
Det är tur att man är ett kakmonster men det är inge bra för  vikt.
Men som de mesta säger jag börjar mitt nyttiga liv på måndag......
Mira o sofie är inte bästa vänner men får hon sitta i mitt knä eller brevid så går det bra då bubblar de för fullt, men i knä blir hon skit förbannad :) ( Alltså Mira sitter i mitt knä inte sofie )
De är roliga de små liven, nu ligger hon i sitt babygym o bubblar som bara den med spöket laban :). Svar det får hon vänta länge på ...

Nu är karln iväg för att köpa mc donalds mat för att få det rosa glaset, o fan om vi inte får det nu !!
Sedan ska vi se filmen Knowing.

Pöss på er alla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0