...

Nyss hem kommen från Barnkalas.
Melkers kompis Oliver fyller 8 år, blev nog mest ett vuxenkalas för det var bara  Oliver,Melker o Mira som var barn.
Men det var trevligt, synd bara att Melker är högt i lågt när man ska någon stans.

Först så var vi på Marieberg o köpte Olivers present sedan åkte vi till Ikea för att köpa bestik.
Blir så förbannad på alla jävla bestik för de blir sådana fula fläckar efter att tag, tycker inte det är så roligt att ta fram när det kommer folk.
Så jag har köpt fyra olika bestik nu för att se.......Mattias tycker det är ett sjukligt betende :).
Men har man inget nöje så skaffar man ett,men visst det finns ju roligare saker att lägga pengar på !!

Mattias o Melker har åkt iväg på Bio för att se Ice age 3, skulle också vilja se den men kan ju inte lämna bort skruttan.
Sen är det nog roligt för Melker att hitta på något med sin Pappa själv !
De ska äta på Mc donkan efter så jag får se om det kommer hem lite mat till mig också o ett rosa glas !
Ne nu ska jag fortsätta att plocka undan, det kommer ett par för att titta på våran lägenhet kl 17,00....

Hej svejs så länge !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0