Dop !!

Nu sitter jag o skriver dop inbjudan. Skulle ha gjort egna kort för det är mycket snyggare o personligare, men det blev för dyrt och man vill ju inte skita i vissa saker.
Så jag köpte färdiga, ibland måste man ju tänka på ekonomin !

Sedan ska jag leta tre dikter för faddrarna ska få läsa en tillsamman o min syster o mattias syster ska få läsa en.
men det är svårt att hitta bra o som passar oss.
Vi ska ha en som sjunger också, min styvfar`s dotter Christine ska sjunga Älskade barn.
En riktigt fin låt. Mattias kompis skulle spela guitar men han hoppade av för han hade för mycket att göra.
Så vi får se hur det blir !

Måste åka ut till min Mamma också för att testa dopkläningen, hon virkade en till Melker när han döptes. Var blått tyg då så nu ska vi byta till rosa !
Hoppas hon kan ha den bara :)

Prästen ringde igår så vi ska träffa henne dagen innan dopet för att gå igenom dop akten men det är ett tag kvar. Den 22 augusti i Vedevågs kyrka blir det.
Ska bjuda på smörgåstårta kakor sedan tårta tror jag, har test bakat massor av kakor. Snart kommer jag rulla fram om jag ska fortsätta att testa :)
Men vill ju att dagen blir perfect !!!!

Nu måste jag  trösta min Yoda ( Målar man Mira grön så är det nästan en kopia )  :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Nästan en kopia , hon är en kopia..

2009-07-09 @ 12:37:21
Postat av: Anonym

Vad rolig du är då :)

Mattias ser ingen likhet så nästa gång jag kommer till dig så får vi doppa henne i färg !!

2009-07-09 @ 13:01:13
URL: http://MelkerMirasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0