Bla Bla Blaa...

Söndag kväll o är skita trött !

Sofie har varit här på en kaffe o pratat skit, har pratat om dopet också för hon ska vara Gudmor åt Mira !
Det stora problemet vi har är vad fan vi ska ha på oss.
Men som tur är så är det ett tag kar, så man kan kanske gå ner några kilon o få på sig någon av finkläningarna.
Skor har jag också problem med har massor av snygg skor o jag älskar högklackat, men har ju inte gått i såna på ett tag, svårt när man var höggravig.
Förr så hade man alltid höga skor.Men men jag får väll träna innan :)

Tittade på film igår kväll Änglar o Demoner : Riktigt bra film, mycke bättre än Da vinci- koden.
Har inte läst boken men gjorde det innan jag såg Da vinci-koden o jag tycker ju boken var mycket bättre, så när jag får tid o lust så får man väll läsa Änglar o Demoner för att se !!

Nu är karln ute o slår boll han skulle igentligen ut o spela på Lindes golfbana men den var stängd idag för att det var för mycket vatten på banan.
Så då åkte han i stället ut o slog lite boll här i Kumla.

Mira ligger o sover i Labangymet o Melker tittar på den Vita stenen o jag sitter framfördatorn :)
Ne ska faktiskt gå här ifrån skulle bara skriva några rader hade jag tänkt mig.
För nu ska jag färga håret RÖTT.......Länge sedan jag var röd hårig men det blir nog skita bra !!!

Ha nu en ttrevlig kväll alla .. !!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0