Onsdag

Min Älskling blir 5 Månader idag !
Oj vad tiden går fort !!

I går kväll var hon så sött när vi skulle lägga henne.
Hon ville bara prata hela tiden o testa sin röst o skratt, roligt lät det i alla fall så mattias o jag fick ett gott skratt :)
det tråkiga är att hon är jätte pratglad runt 22,00 tiderna på kvällen måste försöka vänja bort henne med det.

O inatt har det inte varit mycket sova heller men men det går nog snart över !

Har varit på Melkers nya dagis o hälsat på.
Verkar vara ett bra ställe.
Så i morgon börjar han 08,30-11,30 utan mig, de sa att jag inte behövde vara med för det är ju hans tredje dagis nu, vad är de det säger Tredje gången gilt !!
Sen jobbar Sofie där som vikarie så skulle det vara något så har han ju henne !
Men snacka om motion jag kommer att få :)
Nu är det ju en bit men när vi flyttar så är det nära.
Så nu kanske jag kan gå ner mina kilon som jag har sakt att jag ska :)
Han ska gå tre timmar mån-fre till slutet av augusti sen får han gå 5 timmar tre dagar i veckan o det är mycket bättre för då hinner han leka o jag gå på öppnaförskolan med Mira !
Måste gå iväg o köpa regnkläder som han ska ha på dagis för de jag har beställt har inte kommit ännu,men de får han väll ha hemma sen.

Många som har frågat : Vi flyttar till vårat hus senast den 15 september, men vi har lägenheten hela September ut för vi ska renovera lite först.
Mycket vill vi göra men allt handlar om tid o pengar.
Sen har man ju två ungar att ta hand om under flytten, ska väll lämna bort Melker en natt så man kan få klart hans rum,men Mira kan / vill jag inte lämna bort.
Men men Mattias o jag klarar allt bara man vill så :) !!!

Ska ta före o efter bilder när vi flyttar, är roligt o se hur mycket man har gjort med huset efter ett par år !
Ne nu ska jag börja med maten, har varit lat idag blev makaroner o köttbullar till luch o nu ska jag göra Fläskpankaka.
Smidigt !
pajen igår blev riktigt god finns en liten liten bit kvar som Mattias ska få som efterrätt sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0