Mån-Tis

Halloj. !

I går så var vi till Willis o handlade allt till smörgåstårtan, min syster kommer hit i morgon kväll o hjälper mig med den !
Tack för det !
Melker hade en väldigt dålig dag på dagis i går, han hade blivit skit förbannad, o när han blir det så är han i sin egen värld.
Men men vi pratde igenom allt när vi kom hem o vi bestämde att idag skulle det gå mycket bättre på dagis.......
Men det blev bara värre, dagis fröken ringde mig runt 10,00 o frågade lite bara för de känner ju inte han så väll ännu.
Men när hon berättade att han ville hem till sim Mamma o Mira o leka så blir man lite tårögd.
Så synd han tror att Mira har det jätte skoj med mig när han är borta- Ursh tycker detta är jobbigt vill ju inte att min stora skrutt ska må dåligt.Men vi får hoppas att det blir bättre, dagis personalen är toppen vill jag säga i alla fall pratade ett tag med en o till ock med tårar kom fram i mina ögon o det är inte ofta det händer. Men jag är super glad att vi byte dagis i alla fall !

Mattias kommer inte hem efter jobbet idag han åker med en gång till Lindes golfbana för att gå en 18 hålsrunda med Andera.
Så jag o Melker har bakat Bokstavskakor,två olika muffins till dopet. Och vill ni veta en sak Muffinsen ligger i soperna o bokstavskakorna blev väll så där så Melker ville ha de till dopet så i morgon ska jag göra ett nytt försök :)
Har redan gjort en sats av varje muffins men jag ville göra mera så det var väll typiskt att de skulle bli misslyckade :(. Men då har jag något att göra i morgon också !!

Melker stoppar Polly i kakorna o i munnen :) O det är inte Lördag men se så nöjd han är !!  

Pratade med min nya chef idag o det är så bra hon är en toppen tjej har jobbat med henne för några år sen o jag kan tänka mig att hon är en skit bra chef så jag ser fram i mot att jobba.
Ska försöka börja jobba i Februari men det beror på Mattias för Mira ska jag eller Mattias skola in i slutet av Mars på dagis. 
Så vi får se hur det blir.

Nu ska jag gå o göra en kvälls Smoothis till Melker o Mig !

Ha det gott alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0