Helgen

Hallå alla glada !

Min Lördag :  Var o handlade på willis, köpte även flyttkartonger när vi var ute med bilen.
                         Sedan var det något vid Bjönberget för barn så då gick vi dit.
                         Det var hoppborg, gratis korv o massor av godis, var också några människor som livar, de berättade vad det var o vad det gjorde, har aldrig hört talas om att det fanns sånt men det var intressant !
Melker vill i alla fall börja liva, han tyckte om dräkterna :).
Det kom en trollkarl också som Melker tyckte om men jag missade det för jag var tvungen att gå hem med Mira, ho hade gjort ner sig ordentligt :).
Sedan hände det inte så mycket mer !
Självklart så blev det godis på kvällen !!

IDag Söndag : Kl 05,35 så pep min kära mobil..Fan vill sova.
Men det var bara att gå upp, fixa frukost o barnen för att sedan följa med karln till Lindes golfbana för att gå nio hålsrunda. Vi hade tiden 07,40.
Men vilket fint väder det blev !
Gick inte så bra de första tre hålen men de andra sex gick riktigt bra !
Melker o Mira var jätte duktiga. Melker gick hela tiden o det är en bit att gå ska jag säga.
Men efter fick han glass sen åkte vi förbi Farmor o tog en kaffe.

Blev en superkebab pizza till mat sedan lat resten av dagen !!

MINA GOLF KILLAR ♥♥♥♥

Mira hade lite skönare färdmedel !!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0