Fre-Lör

God mat blev det i Torsdags, efter många titt i frysen så hittade jag kebabsplit.
Så det blev Kebabgryta med ris, blev skiit gott :)

I Fredags så började morgonen med att Melker gick upp o väckte mig tidigt fast han hade låvat att ligga kvar i sängen tills jag kom in. Så hans Lördags godis blev borttaget, något måste man ju göra.
han orkar inte med sig själv på dagarna för att han är så trött,men det är tråkigt att han inte kan somna om när han vaknar tidigt men någon gång måste han ju lära sig :).
Åt lite frukost sen hjälpte Melker mig att packa tre kartonger o stall in alla snyggt i föråddet.
sedan kom Sofie över på en kaffe 

Efter det så kom karln hem efter en hård arbetsdag i solen, är ju jätte varmt o han står på ett tak så det blir ju lite varmare för han då. Sen kom de som ska ta över lägenheten efter oss o mätte o då ringde farmor o frågade om vi bjöd på kaffe för hon var i Örebro o själv klart gjorde vi det. Var trevligt att hon kom över !
Mira har varit på super humör hela Fredagen, Sofie fick tillochmed hålla henne utan skrik men jag var i närheten hela tiden :)
Men det är roligt att Farmor fick se henne glad en liten stund för sedan somnade hon efter ett hårt arbete med att ha ett
 smile i ansiktet :).
Köpte lite godis sen till kvällen för då kom Crille över för att titta  Skit bra film !

I dag så har vi varit och kollat på golv, 
men fan vad dyrt det är.
Men snyggt kommer det bli !!!
Men vi får se om vi har råd.
Efter det så åkte vi förbi Anders o Karin,
de har precis flyttat ihopp
så vi var nyfikna hur lägenheten såg ut. 
O den var helt okej.
Sen bar bilen iväg till Daniel o Madeline 
för att dricka kaffe, 
där var också Thomas.
Sen hem o äta.
Nu sitter min bror här o berättar om sina bravader :)
Film blir det ikväll också 

Ha nu en trevlig kväll alla mina vänner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0