Söndag

 Filmen igår var skit bra. Så titta på den om ni vill skratta !!

Idag så har vi varit o lekt i lekparken vid kumlasjön.
har ju varit så varmt så ut var man ju tvungen.

Mira sov hela tiden vi var ute.

När vi hade tröttnat på att leka så gick vi fram på torget för att köpa glass, jag o Mattias tog varsin Bananasplit o herregud vad mycket det var men mätta blev vi :)Bananasplit

Nu är karln o spelar Golf i Linde med Anders och jag o Melker har precis ätit Kyckling med wookgrönsaker o nudlar, Väntar också på Robbin för han ville ha mat men han har inte kommit ännu så det blir kall mat för han !!

Melker sitter o tittar på Tarzan o Mira ligger o sover så det är tur att man hinner sitta o blogga en stund :)

Glömde nästan berätta världens äckligaste sak mår illa fortfarande.........
Melker har sakt att han har haft en bula i bakhuvudet med det har blivit bättre så vi har inte tänkt på det. han visade Sofie i Fredags men hon sa att det var ett litet sår.
Men jag tittade idag  självklart  efter Mattias hade åkt för han sa att det gjorde lite ont.
O vad satt där .....En STOR jävla Fästing URSH hatar dom.
Ringde o berättade för Mattias om den hämska saken o han tyckte jag skulle ta bort den, så Melker o jag satt o pratade om hur vi skulle göra så vi kom fram till att jag skulle ta bort den blodsugande jävulen. Melker blev inte alls rädd vill bara skriva det det var jag som var skita rädd, visade bilder på den åt han för han kunde ju själv inte se den.
Så fram med pincetten o sprit o tändstickor, satt upp Melkers hår med spännen sedan drog jag ut den fick med hela ! visade melker den sen eldade vi upp den :).
Melker var jätte duktig så han fick ett kinder ägg efter !
Men i morgon så ska vi klippa håret på han,Han har så tjockt sen växer det på höjden,hade tänkt vänta till dopet för att klippa han men trivs de där odjuren i hans hår så får han inte ha kvar det !!!

Nu vaknade skruttan så då ska hon få mat !

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Helén

Åh herre gud människa.... Du fick mig att kippa efter luft o kasta mig från datorn!!!!!

FÄSTINGBILD!!!!!!!!!!! doink - tvärdöd



Fy vad illa, jag vete fasiken vad jag hade gjort om ungarna hade en?

Men nu vet jag ju att DU kan plocka bort så... ;)

Haha...



kram på´re tjejen!

2009-08-10 @ 16:14:26
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Miss Piggy

Ha ha haa du är rolig du.

Blev faktiskt skit rädd när jag såg den, kliar fortfarande på kroppen efter att jag tog bort den, tror hela tiden att jag har massor av fästingar på mig !

Men nu är det tjocka håret borta så de jävla krypet trivs nog inge mer där i alla fall !

2009-08-10 @ 19:55:08
Postat av: Helén

Haha - ska jag behöva raka av mig på skallen för att gå säker? kollar klipptid :D



Kram

2009-08-11 @ 00:30:53
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0