Måndag !

Blev så glad igår kväll för jag fick ett mess av en gammal vän, eller vi är vänner fortfarande men bor en bit ifrån varandra så det har blivit att vi inte har träffas.
Men nu har det gått 4 år, för hon har träffat Melker.
Han fick en stor gosedjurs apa av henne som han nu tycker väldigt mycket om, Fabian heter han :).
Men nu ska hon komma till Örebro så då ska vi träffas !!
Ser fram i mot det skit mycket !!

Har suttit hemma mest av dagen för jag ringde om ett paket som ett företag skulle hämta upp o då ska de komma mellan 13-17. Så då vill man inte boka upp sig allt för mycket.
Men de kom efter två så det var skönt.
Så då gick Melker Mira o jag iväg för att kolla om det fanns någon klipptid till Melker, o han fick sätta sig med en gång.
var en riktigt duktig herre som klippte o snyggt blev det,
O Melker var skit duktig satt helt stilla o bara log så efter  gick vi o köpte glass :)
Före med Fabian i knät :)   Snyggingen !!!

Har ju lovat bilder på Mira när hon sitter själv, så Mattias satt henne i sängen för då är det mjukt ifall hon ramlar
Bjur på denna bild också för jag tycker hon är så sött här :


Ringde Melkers nya dagis idag också o de verkar jätte trevliga där.
De ville att vi ska komma nu i veckan o säga hej, så vi knallar nog ner dit på Onsdags morgon o kollar läget :)

Hopp o Iväg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0