Bvc besök

Nu har jag varit iväg på 5 månaders kontroll ( hon blir det nästa vecka den 12/8 ).
Gick jätte bra hon fick två sprutor ett i varje ben. Men jag har turen att fått två sköterskor som kommer så ger de sprutorna samtidigt, då får hon bara ont en gång istället för två.
Hon skrek bara till sedan gick det över så det var skönt !
Men det är jobbigt att se när de lider :(
Se så ont hon har :)
Men jag ska ha koll så hon inte får feber för det är rätt så vanligt att det får det, hon fick det inte förra omgången med sprutor så jag hoppas det blir samma igen !!

Väger nu 7770 gr o är 62 kort !


I går så tog vi en tur till Kumlafängelset för att visa Melker o han tyckte det var stort  !
Sedan stannade vi för att käka glass, sen gick vi hemåt för det var ju skit varmt.
Melker har tjatat om mjukglassen som har choklad på som tio till tio hade förut. Men när vi väll kommer dit så vill han ha en Dajmglass.
Så då var det inte så viktigt :)

Robbin har varit så snäll o har passat Melker medans jag var iväg. Han stannade på lunch sedan var han tvungen att gå. Han skulle iväg o bada o det skulle ju vara skönt i värmen, men kan ju inte gå iväg med två barn själv, men men det är rätt så svalt i lägenheten i alla fall :)

Så nu ska jag försöka klura på vad jag ska göra för mat, har tittat i frysen flera gånger o det blir inte mer saker i den konstigt nog. Ska nog gå o titta igen så får vi se vad det blir :)

Hej så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0