Helgen

Först måste jag ju Gratulera min Älskade lille Bror som fick sitt Körkort i Fredags !
Så skönt för han att han klarade det !
Helgen :
O så fort den har gått.
I Fredags efter jobbet så kom T o hjälpte Mattias att sätta dit nya avgasrör på Motorcykeln.
Blev faktiskt skit snyggt !
Vid 17 tiden så kom bror min o körde mig till Fam : W,L för en vinkväll.
Riktigt trevligt var det fast jag fick titta på lite Hocky :)
Är alltid trevligt att träffa J.
De har köpt en sån söt liten katt.
Får jag presentera Magnus :)
Nu var inte Mira med på Vinkvällen, hon var o hälsade på en annan dag :)
I Lördags så var det Mattias väns svensexa :)
Riktigt roligt att vara med o planera denna dag har det varit, tyvärr så fick ju inte jag vara med.
Men som jag har hört så var det super trevligt !
Min uppgift under dagen var att packa i ordning allt som skulle med sedan hämta upp A sambo K för att sno A bil på Kumlasgolf bana.
Som tur var så hjälpte min bror mig denna dag,fick inte köra bara för jag drack dagen innan.
Så han var så snäll o körde in mig o barnen,hämtade upp K o körde tillbaka till kumla.
Sedan så körde han ut mig o barnen till min Mor.
Systeyster kom o hämtade upp mig för en shoppingtur till Marieberg,barnen fick stanna hos Mormor :)
Hittade så mycket fint.
Köpte massor av kläder till mig själv o lite till barnen .
Denna skjorta köpte jag till Melker,slipsen o snusnäsduken beställde jag från slipskungen :
Hittade även en klänning till ,till Mira :) Nu har hon tre ... Men denna blir det nog :
Hittde en till mig också i rosa :)
Men de tråkiga var att ena storleken fick jag knappt igen dragkedjan så då tog jag en större....
O självklart blev den för stor i stället... Men det blir säkert bra i alla fall.
Efter några timmars spring så åkte jag hem till Mor igen, fikade lite sedan körde min styvfar mig o barnen hem.
Söndagen började jag med att åka upp o storhandla efter det blev det gräsklippning o städning.
Skulle ha åkt iväg på fotboll på eftermiddagen, men Mattias hade bjudit över Fam A, Å-F som inte jag viste.
Så då stannade jag hemma istället, så det blev en hel eftermiddag o kväll med dom.
Mattias fick också hjälp att sänka sin cykel.
Ja vad ska man säga om helgen...
Jo den har varit helt toppen !
Har fått umgåtts med de bästa !


Idag har vi haft möte på Melkers skola efter jobbet..............
Inget roligt möte, men välbehövt.
Mattias blev "lite" arg :)
Men nu har vi nog fått allt igenom.
Tänker inte skriva så mycket mer om det för då kommer jag bara bli irreterad igen.....


Ja ja imorgon slutar jag 16,30 o då blir det nog en tripp till Marieberg för att köpa det sista tills på Lördagen :)


NU börjar mitt program :)


O vi har hittat katt också :)
Så den 15 Juni ska vi hämta denna tös :)




XOXO


Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Det är helt okej att skriva ut våra namn. Jag blev ju alldeles rent förvirrad av alla bokstäver överallt ;)



Lilla kattjejen är ursöt! Ska bli kul att få se så småningom. Och Miras klänning kommer att passa superbra till Anders klädsel! Han har ju en ljuslila skjorta och mycket mörklila i slipsen.



Och svensexan var verkligen välplanerad. Den har jag bara hört positivt om!

2012-05-14 @ 23:19:24
URL: http://mossfolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0