Svininfluensan !!!

Helt jävla sjukt är det !!!!
Den ska vara så viktig o ta men var fan är vaccinet då ???
Jo slut, de ska få in det nästa vecka. Kommer nog inte hinna få det då heller innan det tar slut igen !
Sen måste man ju ta två sprutor inom en vis tid kommer den också vara svår att få tag på ???
Min familj vet inte om vi ska ta den alla tjatar, men jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag gav mina barn en spruta o de blir sjuka !!!!För då är det ju mitt fel att jag har beslutat att de ska få den.
För nu får ju barn under tre ta den också !!
URSH tycker inte att detta är ett roligt beslut.
Sen har jag fått höra att den ska bli värre nästa år o då kommer inte detta vaccin hjälpa !
Vart är vi på väg ska vi börja ta vaccin mot allt nytt nu ???
Jag tror faktiskt att våra kroppar står imot mycket utan vaccin !!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja visst det är ett skit svårt val,jag har ju redan tagit min och hört andra speciellt barn som har tagit .de har fått feber och ont i kroppen som biverkning.Det bästa är ju att de har kommit fram till ATT 1 SPRUTA RÄCKER.Men mina ska ta iaf...

2009-11-10 @ 21:07:39
Postat av: Jenny

Läste nu att barn under 13 måste ta två sprutor vilket skit...

2009-11-11 @ 15:34:46
Postat av: Anonym

Ja det är ju sjukt man får ju hoppas att de får båda sprutorna !

2009-11-11 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0