!

Måste bara skriva att jag är lite ledsen.
En av mina bröder ringde igår o tackade nej till dopet, för han hade redan låvat att gå på ett bröllop.
Men jag tycker att hans tjej kan gå på det så går han på dopet, men vist det är tråkigt att gå själv skulle nog inte dela på mig om min karl .
Så då sa jag att han får komma dagen efter med en jätte dyr present :)
Hon är tjej hon måste vänja sig att vi tjejer ska ha dyra saker :)

Lite skoj bara tycker inte att en tjej ska vara beroende av någon inte killar heller, man måste kunna stå på två egna ben !!
Man ska inte leva på andra !
Men det är vad jag tycker.

Den 1 augusti är den sista dagen att tacka jag till dopet det ska bli roligt att se hur många som kommer !
har sakt till det mesta som kommer att vi inte vill ha "vanliga" dop saker som en sparbössa i ten mm.
Vill mer ha saker som kommer till användning, för hon får ju ett eget rum när vi flyttar !

Skönt nu har jag skrivit av mig lite igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0