Barnvakt..

Go Morgon på er !

Nu har jag fått i mig min gröt o två koppar kaffe, är människa nu :)

Filmen igår var riktigt bra.....Slutet var väll så där men se filmen så får ni se själva !

Nu har min syster yster varit här o lämnat sin pojk Christoffer.
Han ska vara här hela dagen för hon är iväg till Stockholm o Shoppar.
Roligt för Melker i alla fall för jag är ju inte lika rolig att leka med.
De ska få spela tv-spel sen ska bli roligt o se hur de kan samarbeta, för stoffe är 9 år.

Just ja min karl åkte ju iväg för att fixa ett rosa glas igår, tror ni han kom hem med ett ......
Ne han kom med ett blått, ska fan skita i att samla på färgerna det blir ju skita dyrt om man ska hålla på så här !!

Nu måste jag gå o titta till pojkarna så de inte slår ihjäl varandra :)

Hej Hopp ........................... :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hmm hoppas det gick bra. Shoppa ja mat, åt hela tiden .Så mat i magen har jag shoppat inget annat...

2009-07-06 @ 21:37:59
Postat av: Syster Yster

Glömde säga TACK snälla för att du satt barnvakt ,hoppas att det gick bra...

2009-07-06 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0